laupäev, 5. mai 2007

lennukid on saatanast

ma l2hen nyyd kohe hulluks, sest Aimur on kuskil Dubais, kus ta yldse olema ei peaks...

nad lendasid eile 6htul enda teada Londonisse, aga maandusid hoopis inglise s6jav2ebaasis Brize Northonis. sealt ei saanud yks meed edasi, kuna tal ei olnud passi (v6ttis lollike ainult ID-kaadri...) Siis 8eldi, et hommikul 9.00 on start Ahfanistaani suunas, mida loomulikult ei juhtunud. istusid poole p2evani lennujaamas, siis hakkasid s6itma. pidid otse Kandahari minema. lennuk oli kohal, aga pidurid j2id maha... tegelt ei ole yldse naljakas, sest pidid uuesti minema lendama hoov6turajalt vist t2ie hoo pealt v6i midagi sellist. siis Dubais oli h2damaandumine. nyyd istuvad lennukis ei tea kui kaua, v2lja ei lasta. hullumaja!!!

ma olen t2itsa hirmul juba. seni kuni Aimur ise s6numeid saadab, on k6ik ok, aga kui staabist helistama hakatakse, siis ma vist kyll l2hen lolliks.

kuradi britid (saab praegu shotlastest suurep2raselt aru)! kas ei saa siis organiseerida lennukit, mis korras oleks??? no andke andeks, lisaks mootoritele on lennuki juures k6ige olulisemad pidurid. oh mis ma halan. aga saage ikka aru. mul on n2ide ees, mis v6ib juhtuda.

eks ma annan edasi teada, mis toimub. pyyan nyyd magama minna, t6en2oliselt see ei 6nnestu. ega ma t2na ka ei maganud, aga v2hemalt pikali.

Evelin

Kommentaare ei ole: