neljapäev, 19. juuli 2007

lisaks ostupalavikule on mul veel ka...

... ehituspalavik.

praeguseks olen ära ostnud kööki keraamilised plaadid, et kappide vahet plaatida. nädalavahetusel võtan sealt praeguse katte maha ja uue nädala alguses tuleb Riho (meie suguvõsa plaatija) neid seina panema :)

plaatide valik ei ole just kõige parem. või noh, on küll, aga hinnavalik ei ole hea... mulle hullult meeldisid ühed 699.-/ruut edevad ja läikivad ja oranzid. paljuvõitu? on küll, loosi läksid 279.-/ruut. need on sellised klassikalised, motiiviga ja puha :)

teine projekt - laud - on suht pooleli. lihvisin kogu vana köögilaua siledaks. on teine ilmastiku kätte jäänud ja värviga pihta saanud ja ma ei tea, mis kõik veel. seda siis kõike minu isa käe läbi ca 10 aastat tagasi (laud ise pärineb 60-ndatest). ainult pealmist plaati ei suutnud ise päästa. selle viisin Aimuri tädimehe Pauli kätte (kes on nende suguvõsa tisler), et ta vaataks, kas annab miskit teha. kui annab, siis viimane etapp on peitsimine ja lakkimine, mida plaanin ise teha. siis peaks päris kabe tulema.

ja siis ehk ongi köök enne augusti algust enam-vähem selline, et ma seal rohkem kui hädavajalik olla tahan. õhupuhasti pliidi kohale tuleb ka kohe, kui Aimur oma rahalaevaga kohale jõuab ;)

koridor ootab järge. arvatavasti tegelen ma sellega sügisepoole enne, kui Aimur jälle tuleb.

nii juhtub, kui kõike kiiruga otsustama pead ja mitte aega mõelda pole. 3 aastat tagasi ei suutnud ma kohe kõike paika panna, mida ja kuhu. nüüd siis olemegi sunnitud juba ümber tegema. aga pole hullu, saabki ilusam :)

sebija

Kommentaare ei ole: