kolmapäev, 25. juuli 2007

nuta või naera

otsisin endale selliseid mõnusaid papusid, millega ringi sebida, leidsin ja kohe jälle kaotasin. vaatasin http://www.osta.ee/ keskkonnast omale ilusad puma papud välja ja tellisin ära. oksjonil ajasin hinda ka veel kõrgemaks, et ikka endale saaks. aga nutt ja hala, väikesed olid :( nr. 39 ja väikesed. täitsa jama kohe. töökaaslased siin nüüd proovisid ka ja papud sai endale isik, kes kannab tavaliselt nr. 37 jalanõusid. selline tüng siis. nüüd ma pean vaatama, kuidas minu edevad ilusad puma papud 67-aastase sporditädi jalas käivad - urr :Z kõigile noortele olid väikesed.
ma kohe üldse ei saa aru, kuidas tavaliselt puma papud poes parajad, nüüd tellides väikesed. kusjuures kindlasti originaalid, sest karp ja puha oli kaasas ja ikka nii õiged, kui poeski.
olen siis nüüd üks kadeduseuss.

ja mu mehel on täna sünnipäev, no nii liivast, hullu ja kainet sünnipäeva ei ole tal veel kindlasti olnud. aga kui puhkusele tuleb, siis pidutseme topelt ;)

C.

Kommentaare ei ole: