reede, 21. september 2007

juhtub ikka ;)

teate, on üks mees, kes mulle mingil põhjusel meeldib, kohe algusest peale on meeldinud. kui ma teda esimest korda aastaid tagasi kohasin, siis lihtsalt tõdesin, et ok tüüp on. viimas(t)e aasta jooksul aga on toimunud mingi muutus, ta on kuidagi täiskasvanuks saanud või mind oma mehe eemaloleku tõttu kohe tõmbab hästi lõhnavate meesolevuste poole. mitte et mingit eesmärki oleks, aga niisama, hea on istuda, kui saab sisse hingata kalli parfüümi lõhna, milles on natuke kanepisegu...

ja nüüd ma sain teada, et ta oskab rumbat! saate aru, rumbat. super! see on ülim tants, muud ei ole vaja, kui on rumba. lihtsalt.

on hea teada, et kuskil seltskonnas on keegi, kellega sul on hea koos olla, kes ei ole just nagu su sõber, mees või vend, vaid lihtsalt on. ja hea on olla. rahulik, mõnus, hea. kuiva punase veini või rummiga.

hea on sellepärast, et kui oma mees ka on, siis ikka on hea. ei mingeid pingeid.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ja miks me ei tea, et sa rumbat käid salaja tantsimas. ja kes see mees on. ja kas ta on vaba. K:)

Metsamoor ütles ...

Mina tahan ka rumbat!!!!!!

cristal ütles ...

rumba on parim ma ütlen. vaba on ta küll, aga selline sürr mees. ma polegi aru saanud, millised naised talle meeldivad. äkki meeldivad hoopis mehed ;) ei usu siiski