reede, 14. märts 2008

iivakivi

suures elu virrvarris olen ma ära unustanud ühe tähtsa sünduse. nimelt käis Metsatöll uue plaadi esitlusel Pärnus, mis oli kindlasti üle aastate seda tüüpi muusika austajate suur pidupäev meie maakonnas. Endla teatri väike saal sobib sedalaadsete ettevõtmiste jaoks suurepäraselt. mulle meenutas ta rock cafe'd oma musta värvi ja rõdude poolest. vahva on see, et seal maja osas on kenast koos ka baar ja rõdu suitsumeestele. natuke naljakas oli vaadata küll ärevaid teatri töötajaid oma kostüümikestes "oh mis küll nüüd saama hakkab" nägudega, aga ei, väga timm oli kõik ja ma südamest loodan, et selliseid ettevõtmisi veel tuleb.

uus plaat ja kontsert ise oli hääd. ja mis kõikse parem, raudvara tuli ka küllaga, nii et lootus uue plaadi esitluskontserdilt häälega naasta, osutus täiesti valeks ;)
meil on nüüd plaat ja hõbeniidiga tikitud pusa. ega ma ei bossa, ma lihtsalt räägin :D

Kommentaare ei ole: