esmaspäev, 30. august 2010

variatsioonid vol 2

avasime pidulikult nukuserviisi komplekti, mis sai sooja vastuvõtu osaliseks. tegime esimese "maitsmise" lastega ise ära, seejärel hakkasin soovitama, et äkki nukud tahaks ka juua.
mina küsin: "Äkki tita tahaks ka juua? Karina, kus on tita?"
Karina vaatab otsivalt ringi ja vastab: "Tita maas!"
Nii oligi :) :) :) Ühesõnaga mu point on see, et üks mu lastest ütles oma esimese lause!!!

Aga pealkirjaga seoses: "tita" tähendab meie majas iseennast, nukku, beebit ja lutti. ja-jah, justnimelt lutti ka! aru ma ei saa, kust see tuli, aga võibolla jookseb loogika siit, et tita oma, mina olen tita, järelikult "tita."

1 kommentaar:

Kirjatsura ütles ...

No väga asjalik ju:) Tublikesed! Lutiloogika on raudne, muidugi on see tittede värk. Meie majas on lutt millegipärast "mäm", niisamugi kui ka söök, pihlakad, üldse kõik marjad ja igasugune joogipoolis. Sõnaga, kõik, mis suus käib:) Kah omamoodi loogika:)