neljapäev, 4. oktoober 2012

LA

algab teine aasta LA hoolekogus. ma ei saa kohe ilma - pean ikka asjatama ;)
lastevanemate koosoleku järgselt on hetkel tunne, et on kuni 5 lapsevanemat, keda miski huvitab, teised on lihtsalt õnnelikud, et sümboolse kuutasu eest saab lapse 10 tunniks päevas ära paigutada :S või kas on tõesti võimalik, et 22 lapse vanemast ~15 on oma eludega nii puntras, et miski ei suuda huvi ja kaasategemislusti tekitada?
mina igatahes teen oma kodanikukohuse tunnid iga kuu ilusti täis ja tunnen end tubli ühiskonnaliikmena! loodan siiralt, et mingi aeg väga varsti ärkab kodanikuühiskond Eestis täisjõulisele elule.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

see on selline 2 otsaga asi. mulle meeldiks ka aktiivne tüüp olla, aga paraku tõesti ei leia ööpäevas enam tunde- ma isegi ei saa lapsi viia-tuua lasteaiast, sest mu tööpäevad on sellised, muudest asjadest rääkimata. koosolekutele ikka jõudsin ja nii palju kursis olen, mis toimub. aga ntx isegi heategevuslikule mihklilaadale ei saanud minna ja mul oli siiralt kahju...

ei tasu kõike enda mätta otsast vaadata, ka erandeid on...