reede, 11. mai 2007

Aimur ei usu, aga ma hoidsin madu k2es!!!

jah, p2riselt, see ei ole m2ngu-uss. hoopis pyyton!



Iain soovitas, et CIF programmi ajal tehke k6ik midagi sellist, mida kodus kunagi ei tee. nii et see on nyyd tehtud. ja see uss on t6esti pehme, soe ja kuiv. kuigi ega see mulle yldse ei meeldinud. kuna lapsed teda hoidsid, siis ma pidin ju ka.

yhes6naga loomaaed oli tore, loomadel on rohkem ruumi, aga liigivalik on seet6ttu v2iksem. Edinburghi loomaaed on ysna linna keskel, seet6ttu ei saa v2ga areneda. karusid eriti pole, ainult see imearmas olevus


see loomaaed on kuulus oma pingviinide poolest. neid on seal t6esti palju. ja neil on pingviinide paraad :) see t2hendab, et nad lastakse oma aiast v2lja ja linnukesed saavad patseerida yhest pargi 22rest teise. kogu rahvamass teed 22ristamas. nagu p2ris prominendid kohe. t2na k2is jalutamas 5 "h2rrasmeest" nagu nad neid kutsusid.





ja seal olid l6vid, v2ga ilusad, rahulolevad, h2sti s88nud. t2pselt nagu mina ;)


igasugu ahve ja leemureid v6is leida igal sammul.






aga sebrat Tallinna loomaaias pole. Siin oli. lahe loom. kui l2hemale tuleb, siis v6tab silme ees p2ris kirjuks...


ja nyyd, eestimaa rikkad v6ivad ju arvata, et neil palju raha on, aga vat sellises koolimajas 6pivad shotimaa kurdid lapsed... millest peagi saab lulsuskorteritega elamu, sest lastele ehitatakse moderne erivajadustele vastav maja :)


homme vaba p2ev :) l2hen linna peale kolama. homme peaks t6ukasside n2itus olema. ja siin on laev (Doscovery), millega k2idi Artikas v6i Antartikas. ma olen ysna tuhm selle koha pealt, aga kui 2ra k2in, siis v6in hiilata ;)
head 88d siis udusest Dundeest!
Evelin





Kommentaare ei ole: