pühapäev, 13. mai 2007

HEAD EMADEP2EVA KALLIS EMME!

kui nyyd h2sti j2rele m6elda, siis see on p2ris esimene kord, kui ma sel p2eval 2ra olen. loodan, et emme ei kurvasta v2ga, sest onu-t2ditytar Heidi on v2ga osav igasugu h6rgutiste valmistamises ning minu vanemad pidid t2na sinna maiustama minema. seet6ttu on vanaema ka nii k6bus, et head-paremat pidevalt Heidi-Riho k88gist pidevalt tema lauale liigub :)

ma olen praegu jummala yksi - Simon purjetab, Shoana ja Ennis l2kisn uute prillide j2rele (me eile k2isime prillipoes neid proovimas. ema valis siis Ennisele yhe paari v2lja, mina ytlesin, et need on v2ikesed, nad ei arvanud nii. natukese aja p2rast tulid uuesti arsti juurest v2lja ja hakkasid uuesti valima, olidki v2ikesed. ma kohe vaatasin, et sangad l2ksid nagu liiga laiali, kui ta nad ette pani) ja Geir l2ks s6prade juurde m2ngima. vaatab vormelit ja olen netis ja yldse, m6nus on yksi olla natuke :)

enne k2isime vaatamas, kuidas see laevuke merre lastakse ja siis St. Andrews'is. See on v2ike linnake 20 min. s6idu kaugusel meie majast. seal ylikoolis 6ppis ka prints William ja seet6ttu on se ylipopulaarseks muutunud (ja hirmkalliks ka). yli6pilastel on k6igil mingid veidrad yrbil yll, sellised punased, villasest materjalist keebid. ytki pilti ma ei saanud, sest ilm on jube - sajab ja udutab pidevalt). p6him6tteliselt k2isime seal j22tist s66mas :) ja tulime tagasi.

oh, pere keeras 6ue. tsaukin, 2kki saan nyyd midagi hamba alla ka.

olge siis ikka kallid ja j2tke natuke p2ikest mulle ka pliis!

Evelin

Kommentaare ei ole: