reede, 11. august 2006

teenindussektor lonkab kahte jalga

pean kohe alustuseks nentima, et olen hetkel suht ärritatud, kuigi vaikselt hakkan maha jahtuma.
muutsin mina siis telefonioperaatorit, kolisin elisast diili, kuna elisa ei levi esimese metsatuka taha. diil aga emt-i võrgus, nii et tore. elu on juba kuu aega ilus olnud :) aga siis tuli mulle elisast arve, mille täna hommikul pahaaimamatult avasin, teades, et seal on peal 2-3 päeva kõned. aga ei, oli hoopis 300 EEK-u kasutamata miinimumarve numbri eest, mille ma perepaketis 4 a tagasi kinni olin lasknud panna. no ei ole olemas! lendasin siis esindusse ja pärast pooletunnist suu vahtu rääkimist kantakse see summa mulle arvele tagasi, uhh!
tegelikult olin täiesti kindel, et näen seda raha nagu oma kõrvu, aga seekord läks teisiti, uskumatu. ei tea, kas telefonifirmasid on liiga palju kohtusse kaebama hakatud või mis...
seda ka veel, et meie kass omab kahte eri isiksust: üks on hullumeelne pühveldis, kelle käppade all kõik lendab, see kõuts poeb välja minuga olles, ja teine on pai nurruv kiisu-miisu, kes hiilib kohale siis, kui mees ka kodus on. igatahes ma ei ole sellega üldse nõus, et nädala sees käib üks tants ja trall, aga kui meeskodus, siis magatakse rahulikult diivanil :Z

Cristal

Kommentaare ei ole: