teisipäev, 6. veebruar 2007

Shotimaa

nüüdsest saab sellest siis Shotimaa blogi.
kandideerisin rahvusvahelisse koolitusprogrammi - Council of International Fellowship - ja mind valitigi välja :) kui kõik hästi läheb, olen 28.04.-09.06. 2007 sellel kenal tuulisel mägismaal :)))

See programm on sotsiaal- ja noorsootöö alane üleilmne värk. rahvast tuleb igalt kontinendilt. Ma muidugi ei kujutaa ette, kuidas väga lähedalt mõne neegri või pilukaga suhtlema hakkan, aga eks näis. eestist on seni käinud päris mitu inimest, shotimaal 2.

nüüd siis probleemid:
  • tööandja ei taha töötasu säilitada
  • lennukipiletid pean ise ostma
  • ma kardan lendamist!!!
  • ma ei tea, miskaudu lennata
  • ei tea, mis ilm seal siis on, kas peab palju asju kaasa vedada
  • arvan, et nii pikalt pidevalt suhtlemist võib mul juhtme kokku ajada
  • kassi pole kuhugi jätta
  • pean enne meest ära sõitma, kes siis talle embleeme vormile õmbleb?
  • jne

ma ikka oskan endale jama kaela tõmmata... aga tore on ikkagi, sest sellisest reisist ma toitun veel mitu head aastat!

Cristal

3 kommentaari:

vampodrama ütles ...

ma muu kohta ei oska aidata, aga Shotimaa ilma kohta ma võin tsteerida Rici, kes ütles, et neil on seal kõik neli aastaaega olemas ja tavaliselt ühe päeva jooksul. nii et ilma poolest võib kevadisel ajal oodata mida iganes.

aga lahe ju, et sa sinna lähed :)

kaasike ütles ...

Kui sa kiisule kodu ei leia, võib ta alati meie Pätule seltsiks tulla. Siis ta saaks ajutiselt maitsta ainult korteris elava kassi rõõme ;)

cristal ütles ...

tänan pakkumise eest, aga ma arvan, et sa ei taha oma normaalset kassi minu hulluga kokku lasta. ta praegu üldse ei sotsialiseeru, kraunub koleda häälega ja hammustab vaid.