kolmapäev, 9. mai 2007

miks ma siin yldse olen

Helbe siin tundis huvi, et miks ja kuidas ja kauaks. mulle on k6ik muidugi v2ga selge, aga on ysna loomulik, et k6ik ei saa aru. seega:
tegemist on CIF (Council of International Fellowship) sotsiaalt88tajate vahetusprogrammiga. vt. www.cifestonia.ee v6i www.cifinternational.com Sotsiaalt88tajatel on selle kaudu v6imalik minna tutvuma m6ne teise maa sotsiaalt88ga. kokku saab k2ia 2 korda. minna on v6imalik nii l2hedale (soome, rootsi) kui kaugemale (usa, india) ja kogu euroopasse p6hiliselt. ise maksad lennud ja l6unas88gid, muidu 88bid peredes ja oled muidu m6nus :)

mind tutvustas selle programmiga Valter Parve ja selle eest olen ma talle alati t2nulik.

programme on erinevaid, paljud maad n6uavad, et oskaksid nende keelt, sest p6hiliselt sa ju j2lgid, mida nad teevad.

selline case siis ;) ja ma olen siin 6 n2dalat. 9. juuni tulen koju.

Evelin

Kommentaare ei ole: