neljapäev, 19. juuli 2007

ostupalavik

ma ei ole kunagi midagi netist ostnud (lennukipiletid ei loe, need on hoopis teine asi). aga kui on suur igavus, siis kolad igasugu lehtede peal ja jõuad välja ei tea kuhu. nii ka täna. millegipärast jäin pidama www.osta.ee keskkonnas ja sealt jäi kohe mitu asja silma, mida tahta. oh seda hullu tarbimisühiskonda küll :(

loomulikult oli mul vaja üht kella veel (sellist edevat kivikestega, mitte et ma just ostsin endale Fossili) ja papusid ja lauda ja üht lahedat lebo tooli ja mida kõike veel. esimesele kahele tegin pakkumised ka, vaatan, äkki saan endale. need olid mõlemad sellised asjad, et "osta kohe" hinda polnud, muidu oleks kohe tahtnud saada...

nüüd ma saan suurepäraselt aru, miks inimestel saab krediitkaart tühjaks ja kuidas koju kuhjuvad asjad, millega midagi tegelikult midagi peale pole hakata.

aga mulle meeldis, ju tahan sealt veel mõnda asja (kasukas mõlgub meeles)

C

Kommentaare ei ole: