reede, 11. jaanuar 2008

talveuni

olen tähele pannud, et inimesed siin jagunevad hommiku- või ööinimesteks, suve-või talveinimesteks, soolase- või magusainimsteks. mulle need määratlused kuidagi kohe ei sobi. ikka on mingi kiiks sees.
no näiteks mulle meeldib hommikul magada (kuidagi ei saa jalgu alla kell 7, ega 8), aga hea meelega lähen õhtul vara magama ka. siis armastan ma nii magusat kui soolast, eriti juustu, shokolaadi ja õunu. ja selle aastaaegade asja suhtes jään ma üldse eriarvamusele. kumbki diim mind endale ei saa, seda võin kohe öelda.

suvi on jäk, sest on palav ja higistamine on üks vastikumaid tegevusi mu meelest. talv on bõrrrr!, sest on külm ja kodu on jahe ja kütma peab (kuigi paar kelgutiiru on tore teha vahel harva). kevade ja sügisega on hoopis paremad lood. olengi vist selline +15 kraadi inimene, kellele meeldib, kui jakk on seljas ja kergemat sorti papud jalas. ja et saab lehtedes sahistada või kevadel mere äärde sooja tuuleõhu lõhna nuhutama minna.

tegelikult ma tahtsin seda öelda, et mingid veidrad salakavalad väsimuse lained rulluvad must üle - oled nagu ikka ja järsku tunned, et oled nii väsinud, et jalapealt kukuks magama. siis umbes tunni hoiad vägisi silmi lahti ja mingi hetk on kõik jälle normis. veider. sellest ma muidgi üldse ei räägi, et õhtul 5-7 magamine pole mingi kunst ja siis 10-st uuesti edasi tududa - mõnus :)

2 kommentaari:

Karuema ütles ...

oled sa oma naha vahel kindlalt üksi? ;)

cristal ütles ...

ei tea, et mitmuses oleks, veel...