pühapäev, 27. märts 2011

ving ja hala

tuleb jah selline post nüüd.
ühesõnaga ei ole võimalik kaksikutele ühesuguseid (või sarnaseid) riideid kevad-suveks leida, sest kahte sarnast asja ühe numbriga lihtsalt ei ole :S no ei ole, noh :S  ja mu lapsed keelduvad erisuguseid asju selga panemast, sest kadedus on NII suur. 
ma olin kohe täitsa tige täna. käisin Lindexis. igasugu ilusat suve nodi oli tulnud. tavaliselt ma käin seal nina vingus, sest midagi sellist pole, mis meeldiks ja oma laste seljas vaimusilmas näeks. aga nüüd oli. hinnad olid ka ok. aga KAHTE ÜHESUGUSE SUURUSEGA asja polnud :(
uurisin siis, et kas laos on veel. vastus oli, et kõik on väljas... ja et neile tulebki nii, et igat asja 1 tk. ühte suurust. hämming! mis  mõttes? kas sellest peab aru saama, et Pärnu maakonnas võib olla üks nr. 92 suurust kandva lapse vanem, kellele meeldib helesinise-triibuline suvekleit? ja siis veel teatati, et nad saavad vaadata, kas kuskil mujal poes on see, aga järgi pean ma ise minema, Tartu näiteks...
urrr!! porisen nüüd omaette edasi.

4 kommentaari:

Kirjatsura ütles ...

Äh, telli mõnest netipoest v osta kaksikute foorumist siis. Aga põmst ma tean, mida sa tunned, kuigi pole juba 100 aastat ühtegi asja lastele pärispoest ostnud.

cristal ütles ...

soovita mõnda head netipoodi!

Kirjatsura ütles ...

Kas just head, aga...

Lenne asjad
http://www.ottolaura.ee/index.php

Üks inimen müüb neti kaudu Ecco ja Clarksi uusi kingi. Vähemalt poole soodsama hinnaga kui siinsetes poodides
http://miokri.webs.com/apps/photos/

Next - 5 euri eest saadab ka Eestisse, hinnad pole oluliselt kallimad kui meie poodides
http://www.nextdirect.com/ee/en/home

Superfit, Kuoma, Viking
http://www.kingaklubi.ee/?lang=est

Lindexil on ju samuti netipood. HMil on mitmeid vahendajaid Eestisse.

Minu lemmikostukohad on küll jätkuvalt osta.ee ja perekooli mitmikefoorum:)

cristal ütles ...

suured tänud! tead, ma enam foorumitest ei osta. viimati on tulnud sellised väga kantud asjad ikka, mis pildi peal ok välja nägid... nii suured lapsed saavad asju kauem kanda. tegelikult pole enam midagi müüa, aga ikka pannakse üles :(