neljapäev, 7. mai 2015

kui perre sünnivad kaksikud

lihtsalt nii hea tekst Henri blogis selle kohta, kuidas saadakse teada, et tulemas on kaksikud. mu meelest väga hästi kirjeldatud mehe silme läbi, milliseks jamaks nüüd läheb :D
et nüüd pole vaja uut autot, vaid bussi ja korter tuleb kiiresti maha müüa ja majja kolida - IRW!
see, et arst nr. 1 ei leidnud teist last üles tuli ka kuidagi väga tuttavlik ette, sest vastupidiselt neile pidin mina ühes UH-s ise arstilt küsima, aga kuidas teise lapse kuklavoldiga on... oh seda imestust ja häbi tohtri silmis... kaardis oli ju ometi kirjas gemini/gemelli.
ja seda ma kujutan ette, kuidas mina olin samasugune vingats "Esileedi." õnneks on juba tuhmunud, kuivõrd vastik see pidev iiveldamine oli. ja Herr Abikaasa suutis selle kõik kenasti välja kannatada :)

Kommentaare ei ole: