kolmapäev, 30. märts 2016

sõnu pole...

... 
kui sa oled tellinud kaks ÜHESUGUST toodet ja sulle hommikul helistatakse, et kaup on kohal, tulge järgi ning siis poodi jõudes selgub, et üks on rohelise konnaga ja teine oranži tiigriga, siis võtab küll nõutuks... mis otsast on need ÜHESUGUSED??? ah, keegi, selgitage palun!! müüjatibi selgitaski: need on ühe koodiga ja sama nimega. ütlesin talle, et ma tellisin ühesugused, ütlesin, et mul on vaja kaksikutele ja nad ei ole nõus erinevatega. milline osa sellest oli arusaamatu, mina lihtsalt ei saa aru. pealekauba tellisin ma sebra piltidega, mitte paganama tiigriga :/
nüüd on olukord, et lastel on sünnipäevakingid puudu, sest kõigi vanavanemate eest pidin ma ise selle kingi-ralli ära tegema... (mis on iseenesest hea, siis ei kogune koju kilode kaupa kräppi, millega keegi ei mängi, aga maksab hulka raha) Pärnus ju ei ole poodi, kust saaks osta seda, mida soovid, KAHEKAUPA!! :S isegi tellides ei saa nad õige asja tellimisega hakkama! 
see jutt käis praegu auto turvaistete kohta. vanad on kulunud, lapsed istuvad põhimõtteliselt kõval plastikul, tahtsime uusi kinkida, mida oleks hea lihtne ka vajadusel näppu võtta, kui ühe autoga tuua, teisega viia. 
nüüd kinnitan oma näidet teise poe peal. jutt rattakiivritest: tellisin 2 ÜHESUGUST kiivrit suuruses 54-56. poes oli olemas 1 selline, mis mulle meeldis ja peas lapsel hea tundus. saabus tellitud KAHE asemel üks ja valge-roosa värvi koosluse asemel oli musta-tumelilla variant... et mismoodi??? ma lihtsalt ei saa aru :( 
sellistel hetkedel olen ma väga löödud. teen küll kõik endast oleneva, et asjast asja saaks, aga ei, lihtsalt pole võimali, kui kuskil laos/poes töötab kari lolle.
*kurb, ärritatud, pettunud*

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma võin selgitada, kuidas selliseid asjad juhtuvad. nimelt ladude ja poodide süsteemides ongi koodid, kõik töötajad komplekteerivad ja väljastavad koode, ja absoluutselt mitte keegi ei hakka vaatama, mis selle koodi taga on. see polegi nende töö, muide. nii et sa ei saa süüdistada ei müüjat, tellijat ega laost kauba väljastajat.

miks sama kauba erinevad värvid aga ühe koodi all on, vot see on hetkel võtmeküsimus. kindlasti on sellel aga olemas ka loogiline vastus, kasvõi näiteks see, et antud poe või lao süsteem võimaldab kasutada mingi teatud koguse kaubakoode ning võibolla nomenklatuur ongi parasjagu selline, et roosat kiivrit ja lillat kiivrit lihtsalt pole võimalik enam eri koodide alla panna.

PS ma ei õigusta hetkel midagi, vaid püüan selgitada, miks ilmselt nii juhtus.

cristal ütles ...

seda ühe koodi juttu ta mulle rääkiski :D mulle jäi pigem arusaamatuks asjaolu, et kui ta oli teadlik minu soovist, et toolid oleks ÜHESUGUSED, siis miks ta mulle hommikul helistas ja ütles, et toolid on kohal ja tulge järgi, kuigi teadis väga hästi, et on erinevat värvi ja eri piltidega?
kui 1. korda seal käisin, siis oleks ju kohe võinud eri piltidega ära osta, aga see ei sobinud mitte.
mind pigem vihastab see, et igas poes on igat asja 1. eriti just suurte ketipoodide puhul kehtib see, no aru ma ei saa, miks. kas tõesti on terve 40000 elanikuga Pärnu peale 1 7-aastane laps?
rattakiivrid sain lõpuks Raeküla rattaärist, kus minu küsimuse peale, kas neid ikka on 2 hakati naerma ja öeldi, et neil on kõiki vähemalt 10. vot, 5+!!

Kirjatsura ütles ...

Kas sa pole mõelnud selle peale, et äkki aeg on hakata lapsi harjutama ka erinevat moodi asjade kandmise ja kasutamisega? Muidu ongi lõpuks nii nagu Siiri ja Viivi Sõnajalaga, et no mitte keegi ei saa aru, kumb on kumb. Üldse mitte paha pärast ma seda ei ütle ja kurb on, et sellest ühesuguste asjade taga ajamisest nii suur stress tõuseb.

cristal ütles ...

Ikka olen mõelnud, iga kord pakun välja, et võtame erinevad - ei sobi :/ Seni kuni kisa tõuseb taevani erinevatest asjadest, kulub mul hulka rohkem närve pideva jagunemise peale...
Autosse nagunii ei oleks erinevaid istmeid tahtnud. Kiivrid oleks võinud, aga ei tahetud.
Ma eeldan, et kool toob uued tuuled, ei muretse sõnajalastumise pärast.