laupäev, 28. juuli 2007

ULTIMA THULE!!!



raul vaiglal on maailma parim keha. punkt. selles pole mingit kahtlust! ärge tulge muga üldse vaidlema. ja ma olen täiesti kaine, kui praegu seda siia kirjutan kell 1 öösel. ma võin teile seda igal ajal uuesti öelda. on asju, mis ei muutu, see on üks neist. tal on see keha kogu aeg nii hea olnud ja õnneks nii ka jääb. nägu enam ei vaata, sinna on aeg oma jäljed jätnud, aga keha...





ja riho sibul läheb järjest kenamaks, veidrikust on saanud ülimalt trenditeadlik mees, kes teab, et ta näeb hea välja ja et ta teeb head muusikat. a mulle vist praegu sobivad juba kõik vähegi norm mehed, sest mu oma oma pole ju veel. peksan segast, täiega.





aga ultima oli ultima, paremat ei saa tahta, sest nad lihtsalt on üle kõige. enamuse bändide ajal ma ei suuda 10 minutilisse improsse sisse elada ja nautida, aga nendega alati!


ja ma veel mõtlesin kas minna, et kellegagi pole minna. käisin siiski, missest et üksi, aga hea oli, väga hea!





C.

Kommentaare ei ole: