kolmapäev, 27. juuni 2007

minu orjastamine

käisin mina täna meie sekretäri juures ametit õppimas, kuna esmaspäevast on Evelin jälle sekretär-sotsiaaltöötaja (maksan Šotimaal oldud aja eest lõivu, mis teha). iseenesest mulle täitsa sobib. istusin siis maha ja hakkasin eelmise aasta asju meelde tuletama. väga hull ei tundugi :)

järsku tunnen, et jalg on millegi küljes kinni, nagu kuhugi taha oleks haakinud, ei saa kohe üldse lahti. ja mida ma näen - olen kleepunud prügikorvi ääre külge nätsu sisse. see tundus hullult naljakas IRW! õnneks sain enamuse sellest suht lihtsalt oma pükste küljest lahti, aga mingid väikesed täksud ikka jäid.

põhimõtteliselt jõudsin ma järeldusele, et Anne-Lii tahtis mind enneaegselt orjastada, kuna ta ei viitsi enam tööl olla :( ja jättis oma nätsu meelega mind ootama (sest ta teadis, et ma pean tulema meeldetuletusringile).

ei läinud läbi, ma juba oma toas tagasi ;)

C.

Kommentaare ei ole: